Lottery

Kom precis hem ifrån stan med emmelie & louise, har gått där varje dag känns det som. Inhandlade mig nytt puder eftersom mitt håller på att ta slut, jag använder Kanebo's puder, det är verkligen att rekommendera, det kostar 380:- kan verka lite dyrt för puder, men det är verkligen värt det! Och lite mer smycken idag igen, och så några nya ögonskuggor. Och två par tröjor. det blev bara en snabbis, mer noggrant nästa vecka kanske! Jusjta, idag var det en fastighetsmäklare som var och kollade på våran lägenhet, vi ska försöka sälja den och flytta in till Örebro, om det inte blir så att jag byter gymnasium & flyttar till sthlm efter sommaren, Jag hoppas verkligen på sthlm=)

nu ska jag äta lite, och senare åka in till stan på dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0