Hola!

Oj, har inte hunnit bloggat på två dagar! Men det kan bli så när man har fullt upp fast endå inte, jag har inte gjort något speciellt endå. I går vaknade jag upp hos samuel tidigt, vi åkte hem till mig och fixade lite, sen åkte vi tillbaka till stan & åt kinamat, mums! Så gick vi på stan en kortis, han köpte sina fotbollskor som han kollat på tidigare! Och så åkta vi tillbaka hem till honom, och bara hade det mysigt som vanligt, sov där inatt med. Åkte hem tidigt för jag hade äntligen tid hos frisören klockan 9, men sen ändrade dom tiden till kl.2 så då fick jag sova lite mera, skönt det, för jag och sammi går inte och lägger oss så tidigt om man säger så,'haha'. Nu har jag precis kommit hem ifrån hårsalongen, så skönt! Har suttit där ifrån klockan 2 till kvart i 8. Har inte ätit något på hela dagen, så nu blir det tacos. Sen vill jag bara ta det lugnt ikväll känns det som! Louise har kommit hem, så imorgon blir det karlskoga till favorit tjejernaaa<3

Peace


bild på Rihanna efter misshandeln! det ser ju hemskt ut.
Förstår inte att CB kan ha gjort någon sånt. Iaf, idag fyller hon 21 år, Grattis till henne & vi hoppas hon mår bra! ♥


Kommentarer
Postat av: Mills

sv: gud vad kul, samma här :D

2009-02-20 @ 20:06:39
URL: http://thegoffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0