första februari

Åh! Vad snabbt det går, helgen är redan slut.. Har haft en underbar helg med älskling. Han åkte nyss:( så har inte haft tid o blogga förns nu.
 
Vi har bara myst hela helgen, i fredags kom han till mig, då gjorde vi en stor marängsuisse, sen kollade vi på film( seven pounds) och hade det mysigt! Somnade sent som vanligt, och vaknade sent på lördagen och vi ligger alltid kvar o drar oss i sängen innan vi kommer upp. Sen gick sammi o köpte pizza till oss två, sen duscha vi o gjorde oss klara till bion senare på kvällen. Valkyria, helt okej :) Sen åkte vi tillbaka till mig i lilla kumla, somna sent as usual. Imorse var jag så gullig och gjorde frukost åt honom på sängen hihi. vi har legat i sängen hela dagen o såvar det ' Pussycat dolls present: girlicious' maraton på 3.an. Perfekt! Man blir så sugen på att ha en sån grupp! Aja, jag ska fortsätta mysa sönder den här söndagen by myself now :( och kolla på ' Americas best Dance crew' heeeell yeahh

bloggar senare eller imorgon. puss
fick nya vita nike air force i hög modell ifrån sthlm igår. tack mami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0