hatin' on this town

Hellu, im back! Ibland äre så skönt o vara hemma när man inte varit det på länge. Har varit hos baby sen igår efter dansförest'llningen, så det är därför jag inte bloggat någonting. Vill vara med honom så mycket som det går, så blogga ville jag inte göra, men det förstår ni säkert.

Igår var det flippchill med tjejerna efter skolan(emmelie & louise), stannade kvar och dansade some dutty wine i svänghjulet (där vi dansar med skolan) sen gick vi på stan,prövade en ny restaurang, Saigon, vi åt wok, för gott var det, och nyttig, och dyrt! haha. Sen kollade vi på Cullbergbaletten, had some great parts, men det blev lite lång tråkigt efter ett tag, men bra dansare!  Kom precis hem ifrån min älskling, han kunde inte följa med mig hem eftersom han har tidig träning imorgon. Så jag åker till honom när jag vaknar imorgon, och sen drar jag och tjejerna till Sthlm och sover. YEY! det kommer bli så skönt. shopping & kolla på fryshuset på måndag. =)


så trött på kumla!
men hursomhelst så kommer jag inte bo kvar här länge till, antingen Örebro eller Sthlm, det beror på hur allt går!
HUGZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0