girls girls girls

Hey, hemma igen :) det har varit mysigt med mina tjejer. Jag åkte upp först, så mötte emmelie o louise mig, vi gick upp till ems lägenhet och gjorde oss iordning och väntade på vik, så när hon kom gick vi och åt. Världens godaste 'restaurang' har dom i karlskoga! haha. Efter gick vi och köpta lite gott o äta, alla satt med en varsin popcorn påse iaf;) Vi chillade, snackade, tv, och senare kom sammi(emmelies pojkvän) och dammiz och hälsade på oss en stund! Bilder kommer sooon! Och jag har inte fått mycket sömn inatt, jag lovar ingen snarkar som vickan!! Imorse när vi vaknade åt vi frukost, och satte på en film.Tog bussen hem med vik halv 4, och kom precis innanför dörren. Lite kortfattad sådär,Skön helg with tha gaals! Lovet är slut, back to school again! Ska göra iordning some food, bloggar mer snart. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0