diva is a female version of a hustla

- Beyoncé

Och vi ska på henne i Maj, jag längtar såå, men man kommer ju vara '"lite" avis på hennes perfekta utseénde and body! Jag alldeles precis hem, dansföreställningen var helt okej :) riktigt bra dansare. men ja, modern dansstil är inte direkt min stil som de flesta kanske vet (men jag säger det till er som vill veta), men det kan va fint o kolla på. Stan hela dagen med emmelie & louise, vi åt kinamat och gick runt, hittade en massa bra faktist. Mest små saker, jätte söta underkläder. Är lite beroende av det kan man säga! Ska hoppa in i duschen & sen vänta tills min älski kommer. (oh han ringer precis nu) Vi ska mysa och kolla film, + plugga lite matte, för jag har prov imorgon! Vill somna ganska tidigt idag också, är för trött.

Men vi hörs imorgon, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0