cater 2 u

Hey, Kom nyss hem ifrån skolan, vi har eso-vecka den här veckan, det är lika med att inte göra någonting, inget jobbigt iaf, vi är uppdelade i grupper så ska vi komma på en egen 'teaterpjäs'. Så vi hänger i danssalarna hela dagarna alla estet 1or,så det är chil. Jag ska då spela en 'dryg spansk brud' som inte gör så mycket mer än att hänga på beachen;) haha. Jag vet inte vad som händer nu, har dans senare. Ska söka till fryshuset i veckan också. (ett gymnasium i sthlm för er som inte visste.) Jag kom in där förra året, men tackade nej, och nu har jag såklart ångrat mig, vill till sthlm nuuuu, så mkt högre nivå när det gäller dansen.

hörde på vakna med the voice imorse, chris brown gripen för misshandling?
 
man vet aldrig vad som är sanning, vad tror ni?
 http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=45494

Kommentarer
Postat av: aa

hemskt ju om de är sant :/

2009-02-09 @ 19:12:31
Postat av: annibanani

jag hörde också. jag fick chocken :o?

2009-02-09 @ 19:38:18
URL: http://annabohmans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0