22.20

Kom precis ut ifrån duschen, sitter och torkar mitt hår så att jag kan göra de lockigt tills imorgon, vi ska visa upp våran teater imorgon, så då tänkte jag fixa håret lite! Det är redan torsdag imorgon, det är så skööönt. men vi kommer vara i skolan tills klockan 9 på kvällen. den här veckan har jag inte fått träffat min älskling något, men jag har klarat mig verkar det som,haha. idag har vi också varit och fixat så vi kan söka till fryshuset till 2an, jag hoppas bara jag kommer igen, det vore så otur annars. hur kunde jag tacka nej förra gången? ångrar mig stort.

iaf, ni får ha en bra dag imorgon, kommer inte kunna skriva så mkt. vill ha helg, för då blir det party med tjejorna ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vill också ha helg ;D

2009-02-12 @ 07:17:08
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0