here we come

Kom precis upp för mina långa trappor o innanför dörren. Jag måste plugga!! Shit, det har nästan inte varit något plugg i ettan men nu är det fullproppat med saker o göra, två engelska test/prov, ett matteprov, redovisning tisd o fredag på S-block, idrotts upg, analys till dansföreställning, om inte mer... + att jag måste hinna dansa, har träningar varje dag.
Hejdå fritid? Mycket klaga här men aja,

ikväll blir det iallafall dancehall. dance is life.
- - - - - - - - - - - - - - - -
nu ska jag snart dra iväg på dansen, ska möta upp sammi för han ska med & kolla idag.
hinner nog inte blogga mer idag. ha en bra dag!

here we come? hope so....
, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0