söndag

ååh, jag skrev precis ett ganska långt inlägg och så raderades allt... -.- Jag orkar inte skriva om allt, skyll på min dumma dator, så nu blir detta kortfattat.

dåligt update, sorry. Jag har precis kommit hem ifrån sista mixed/avancerad innan jul, det var ragga idag, och nu är min kropp spagetti och jag har ont i mina knän, men nej nu ska jag inte klaga.. 4 Föreställningarn imorgon, ni kommer väl? :D annars missar ni något! vi börjar 8 varje morgon, och får frukost där, så i stort sett kommer vi att bo där 3 dagar framöver.. lookin forward 2 it. Nu vill jag att mamma ska komma hem & göra ris a la malta, mums, lite juligt sådär. Blir väl att sova tidigt. puss på er då

:*

alla dansare som läser min blogg, ni måste komma på cheries winter camp :))) här har ni schemat & priser, ni kommer inte att ångra er det vet jag!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken nivå tror du passar om man dansat street i 5 år? lite osäker :)

2009-12-13 @ 20:17:01
Postat av: :)

vilken e för nybörjare ? o vilka danser ingår i dne=

2009-12-13 @ 21:35:30
Postat av: Anonym

svar till dig som dansat street 5 år:

Har du enkelt för koreografi så kan du lätt ta Avancerad om du dansat street i 5 år, för då antar jag att du kört new style innan :)



det finns ingen som heter nybörjare tyvärr, men forts/mellan finns, det är den lägsta.. Där det står Mellan är alltså hiphop, du kan testa på com hiphop, lyrical jazz osv. Du kan helt enkelt ta vilka du vill, man får välja vilka man vill.. testa runt lite så märker du vad som är för svårt :)



hoppas ni fick svar!

2009-12-13 @ 21:42:37
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0