produktionen över :(

Hey, nu är alla 15 föreställningar över, det har gått så sjukt snabbt:o det har varit riktigt tufft o jobbigt att vakna 7 på morgonen och känna sig som en stel gubbe för att sen kötta järnet på alla föreställningarn -.- Men det har varit så sjukt kuuul :D efter sista föreställningen, efter tacket & allt så går vi ut och sen brister typ alla ut i gråt!! Och sen ännu mer gråt, och ännu mer, oj oj, jag älskar er alla så! Sen rev vi scenografin, sorgligt.. Alla åkte hem och däcka, nu har jag precis kommit hem från en skitkul kväll med alla danstjejer, först gick vi ut och åt på efesos, ( har aldrig ätit där förut, ja jag är ju en kumlabonde ) skitgott var det, satt där i ca 2 timmar och hade det roligt, sen gick vi vidare till waynes och satt där ett tag, fett bra dagar, och jag är så glad just nu så inget kan förstöra denna känsla :D + att imorgon är det JULLOV!!! nu ska jag lägga in en massa bilder, pussss!

& en för hundrade gången, DANSTJEJER, LOVE TILL ER ALLA!

hade lite roligt med kameran, höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0