nu laddar vi om till ett nytt år & nya möjligheter

Imorgon är det nyår, och ja det är ganska överskattat, men det är en bra dag att få klä upp sig och festa in nya och det bättre året med med vännerna, jag ska äta middag & förfesta tillsammans med en massa tjejer, vad ska ni göra? Jag har laddat upp med en lugn dag, har läst i min bok, det är ganska skönt har jag kommit på, tar tankarna bort från annat. Kollade nyss på victoria's secret show, gahh, så snygga dom e! Och ja jag ska skippa mitt dagliga coca cola intag, och ja jag ska börja gymma, och ja jag ska få den kroppen jag vill ha, och ja vi får väl se hur mycket av det jag håller xD Nu kollar jag iaf på A cinderella story, sådär lite halvt iaf :) Tagga tills imorgon i alla fall.
PUSS & CHEERS

 

Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

Fin blogg :)

2009-12-31 @ 00:21:20
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/
Postat av: aleeekz

jäklar vilken snygg design :).

haft en bra dag?

gott nytt år :)

2009-12-31 @ 15:00:21
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: Louise C

<3

2010-01-01 @ 18:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0