merry x-mas

hejoho-ho-ho
då var julafton över för i år :) lika mysigt som alltid, nu är jag proppmätt & dödstrött. dagen började med att pappa kom och hämtade mig sen blev det frukost och filmmys och lite paketöppning, sen vidare hem till mormor och morfar där det var massa mat, fika, godis, ja allt som julen tillhör och sen blev det paketöppning, familjespel och film på det ;) Christmas is about love ya'll




jag hade då bara önskat mig pengar till resan med tjejerna i sommar som ni ser på bilden var pappa o dem lite trixiga och klippte ihop en liten utomlandsbild också med lite roliga ord, lite extra fick jag ju iaf :)

bla. vit skinnjacka en sån som jag har i svart
presentkort
kläder, jeans,kofta
örhängen
pengar o mer pengar
presentkort till resan
parfym
MJ självbiografi
4 böcker, (house of night) fick ett gratis exemplar i london, och började följa serien som jag rekommenderar om ni gillar twilight!
& massa choklad, hehe



hjälper lillebrorsan med mitt paket till honom:*



kort vit skinnjacka till våren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0