JULLOV....

eller ja, nästan iaf ;) för oss dansare som bara har produktionen kan man säga att det är lov redan nu, jag menar nästa vecka is all about fun, fun, fun! idag har jag haft endast två lektioner, matte & sen engelska och där kollade vi på film och hade det mys, inte direkt jobbigt. Vi såg en jul film; the polar express, haha vilken mysig film. Men endå så har jag inte någon julkänsla ännu, jag hatar ju snö men nu börjar jag nästan önska att den ska komma så man får lite julkänsla endå. Hela helgen blir väl att ta det lugnt, precis som förra.. men nu är det för att vi ska orka med 15 föreställningar nästa vecka, jag längtar faktist så ;D Jag har värsta lusten att dra till sthlm, men ja skippar nog det denna helg.. blir mys med mamma och lillebror ikväll, ska vänta med festandet till nyår, så de blir väl idolfinalen & cirkus möller med sean banan.. ruuum-paaa! later :*





enkel outfit.
rosa tröja - gina
ribbade tights/stumpbyxor 
over knee stövlar
klocka
pärlarmand 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0