idol

jahapp, här sitter man och kollar IDOL en fredagskväll.. någon mer som gör det? jag har inte följt det i år men erik måste ju vinna! samtidigt som jag kollar letar jag efter någon snygg nyårsklänning, jag har ingen aning om vad jag vill ha, och jag vet fkts inte ens vad som händer på nyår än? det verkar ju helt dött i år.. eller så fattar inte folk att det är ganska snart! Men en sak är säkert är att vi tjejer kommer styra upp det :) var ju trots allt ett tag sen jag festade. 

vad önskas till jul då?:)  
jag önskar mig endast pengar till resa, en iphone eftersom att min touch börjar suga, och lite mera pengar .. ;)
:*


Kommentarer
Postat av: Anonym

pengar också :))

2009-12-05 @ 00:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0