gotta be ur way

Hello there.
Det är inte roligt att vara sjuk..  igår var jag som sagt på Cherie's winter camp, mötte upp lorena & johanna innan, jag skulle tagit rätt många klasser, men ah.. efter första klassen fick jag ont i hjärtan och det kändes som det skulle hoppa ur mitt bröst eller något, och det är ju inte direkt något bra tecken på att man ska fortsätta anstränga sig, vi började klassen med världens jobbigaste styrka, det hade varit skönt om jag var i form! Så det var crap, jag som sett fram emot att dansa hela dagarna, så idag har jag stannat inne & tagit det lugnt, hela dagen, it suxs! Jag var dum nog att inbilla mig att jag inte var sjuk haha.. Men jag känner mig bättre för varje dag som går, så det är tur och imorgon får jag se hur jag känner mig, hoppas på mycket bättre så att jag får dansa. Så hela dagen har jag spenderat i kumla hos mormor & morfar, jag sov alldeles för länge också så nu är dagen redan slut, och jag ska fortsätta dagen med film osv.. Så jag blir friskare, cuz this suxs ass! Jag får nöja med mig att på lördag blir det sthlm med mina fina vänner i några dagar, vi ska bo hos lorena. Då blir det massa shopping, mys & fest hoppas vi på! På torsdag är det nyår också, min klänning har fortf inte kommit, börjar tro att den inte kommer alls, och jag har ingen lust att ha någon klänning som alla andra har .. We will see! Och sen ser vi fram emot sista helgen på lovet med alla danstjejer i klassen;) Nu ska jag sätta mig framför tv'n och fortsätta denna sega dag..  (Jag har ingenting emot om ni blir lite bättre på att kommentera, kul att bara se vilka som tittar in, säg vad ni tkr osv.)

seeya


Kommentarer
Postat av: angiie

tagga sista helgen med alla tjejer, kommer bli grymt bra! <3<3

2009-12-28 @ 01:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0