famous girl - cb

hey :) visst är det kallt ute? så fort det blev december bara small det till och blev vinter typ.. bara snön som fattas! idag har det varit en trött dag i skolan, men först körde vi igenom körschemat till produktionen med ljus o allt :D det kommer bli så fierceee! Den 14 dec har vi vår första föreställning, och vi ska göra 15 föreställningar på 3 dagar!! resten av dagen sov vi oss igenom typ.. sen åkte jag hem & somna igen, och har nyss vaknat. haha fan vad jag sover alltså, dessa tider + att jag inte sover mkt på natten -.- hade tänkt att åka och kolla på min gammla ragga grupp på öppet hus, men nej då somnade jag och glömde helt bort tiden, smart.. nu tänkte jag visa er min tatuering för er som ej har sett den, jag har visat den tidigare i bloggen vet jag, men det var ett tag sen!
puss på er.



en ganska suddig bild, den var nygjord här så småstjärnorna var ej lika tydliga som de är nu :)

Kommentarer
Postat av: jessica

gillar din tatuering! själv har jag ett stjärnfall på vaden, men funderar på att göra stjärnor i nacken jag med! Så snyggt! :))

2009-12-04 @ 17:59:17
URL: http://jessicaekluund.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket :)

2009-12-04 @ 22:35:39
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0