23 december

wie, det är dagen innan julafton ;D känner inget speciellt mer än att jag längtar till all mat & godis som väntar imorgon, dagen för mig handlar mer om mat och släkt nuförtiden, förr längtade man ju alltid till alla klappar man skulle få, men nu vet jag ju iaf nästan alla som jag kommer få.. det dåliga är att jag börjar känna mig lite krasslig, ont i halsen & så.. Men det ska nog gå! Idag har jag inhandlat det sista inför imorgon, är väldigt nöjd med mina julklappar till folket i år ;D Tillsammans med mamma fixade vi det sista på M-berg bland allt folk, och så åt vi på Bellini som avslut! :) Nu blir det mys framför tv'n med mamma och lillebror med massa gott. God Jul & Gott nytt år!

lite av mina klappar som jag köpt, det är tur att man inte firar med en sån stor släkt. hihi, Imorgon börjar julafton hemma hos pappa, sen mot kumla där vi alltid firar jul  hos Mormor&Morfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0