2 december

jahapp, idag stannade jag hemma ifrån skolan pga sömnbrist, det är GALET, varför kan jag inte få sova.. catcha iaf upp sömnen sen drog jag iväg på streeten :) Mkt roligt, och efter stannade jag och thim kvar och smaskade lite 'gammla pepparkakor och skumtomtar' sen köpte jag med mig mat ifrån saigon och åkte hem, greys anatomy & sytycd :D har nyss kollat på ett avsnitt av vänner, jag älskar det, man får aldrig nog! nu blir det sovdags, om jag kan ... g'night

dagens gilla: när man upplever stunder som när man kollar på varandra, och bara vet att båda tänker skratta åt samma sak xD



vill tatuera mig igen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååhh va tatuera du för ngt:)

2009-12-03 @ 16:03:46
Postat av: Anonym

vad har du för tatuering nu då, kan du inte visa den ?:)

2009-12-03 @ 17:59:44
Postat av: Anonym

OFC :)

2009-12-03 @ 19:52:34
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

FÖLJER DU KISSIES BLOGG MEN OGILLAR HENNE? ISÅFALL, SLUTA GÅ IN PÅ HENNES BLOGG OCH GÅ ISTÄLLET IN PÅ WWW.STOPPAKISSIENU.BLOGG.SE, HON KOPIERAR ALLA KISSIES INLÄGG (LAGLIGT) SÅ ATT ALLA NI SOM FORTFARANDE VILL FÖLJA KAN LÄSA KISSIES INLÄGG MEN INTE GÅ IN PÅ HENNES SÅ HON INTE FÅR BESÖKARE!! KOM IGEN NU PEOPLE, DAGS O FÅ NER BRUDEN PÅ JORDEN!

2009-12-03 @ 19:56:06
Postat av: maja

vart tatuerade du dig? :)

2009-12-03 @ 22:18:07
Postat av: saraQ

haha kissie är säkert mer "jordnära" än vad alla tror, de bara att hon får alla så upprörda och på så vis får hon läsare. hon är smart helt enkelt. cause guess what. its working for her ;)

2009-12-05 @ 17:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0