17 december, jullov

Nu är det jullov, yeeeey! Och halva gymnasietiden har gått ( det är rätt läskigt, att det gått så snabbt), med världens bästa klass, världens bästa danstjejer, tror inte ni förstår hur mycket jag tycker om er alla! Jag kunde inte ha valt bättre, + att esteter is the shit, alltid varit kommer alltid och vara! Dagen började med sam 3:ornas 'julspel' i aulan, som är en tradition, även fast esteterna skulle gjort de sjukt mycket bättre måste jag säga att det var vissa delar som var sjukt roliga :D Sen var det julfika med klassen, och olles juldikt haha, precis som förra året ;) Sen fick vi JULLOV! Efter så var bussarna helt packade med folk, så minst 5 fulla bussar måste åkt förbi allt folk haha.. Vi gick in till aulan igen sen fick vi stå och frysa ute i väntan på en buss, och tillslut kom den, då var mina tår isbitar, åh jag hatar vintern! Det är mysigt på julafton, inte annars, usch.. Vad man än har på sig så fryser man! Men man vänjer sig väl snart med kylan, det brukar man.. och det dröjjer inte länge till sommaren är här igen, visst?:) När jag kom hem däckade jag i sängen i 3 timmar, nu sitter och tar emot lite bilder ifrån johannilove. Imorgon fyller Viktoria :D så på lördag blir det massa tjejer hemma hos henne, yey!
Är stört glad, puss & god jul :D ska lägga upp bilder ifrån produktionen till er som ej kunde se den, det lovade jag ju, eller hur ;) om någon timma! håll utkik.


danstjejerna på efesos!
vänster sida: emmelie, viktoria(syns ej) thea, kajsa, moa, amanda, emma
höger sida: angelica, louise (syns ej) emma, linn, jag, isabell, maja
<3<3<3 ( malin saknas)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh va mysigt de ser ut! :D mooore pics!

2009-12-17 @ 19:55:27
Postat av: Anonym

Jadå:D det kommer snart upp om min dator vill lyda mig, den stänger av sig sj!

2009-12-17 @ 20:07:44
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: amandabraf

som ja sagt typ 100 gånger, kan säga de 1000 gånger till, bästa kvällen hihhihi <3 PUSS SÖTAN!

2009-12-18 @ 00:56:34
Postat av: Anonym

puss sweetie!

2009-12-18 @ 01:15:07
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0