10 december

hello. genrepet idag med kläder & smink gick bra.. kan bara säga att jag kommer att vara död efter 15 föreställningar när jag var död efter en haha xD efter var det s-block där vi kollade på filmen Shakespeare in love, riktigt bra faktist.. när vi slutade tog vi bussen till stan, jag och tjejerna gick och affischerade lite, så är ni på stan ser ni nog våra fina affischer ' we are the world ' carlings,bikbok osv.. Sen innan vi drog hem så solade jag,louise och emmelie en sväng, behövligt att få lite färg på benen innan föreställningarna kände jag ;D har nyss beställt min klänning till nyår, fast i en stl för stor eftersom det inte fanns i min stl, men jag är som jag är när jag har sett något jag bara måste ha, haha hoppas den inte blir allt för stor.. skulle vara typiskt mig, men nej nu ska jag äta min pizza, jag vet jag fettar jämt, orkar inte bry mig om vad och vad man inte ska stoppa i sig, jag äter det jag tycker är gott helt enkelt. Sen blire slöa hela dagen, slutkörd.. PUSS


gillar min hårfärg på denna bild.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin hårfärg! Sådär borde du ha!

2009-12-10 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0