sista augusti

känner att ja blivit dålig på att uppdatera, haha! helgen gick fett snabbt.. och redan en skoldag avklarad på denna vecka, närmre till min b-day (17 år,suck) och helgen då det blir fiestaaa som jag är sjukt taggad till. iaf, idag har vi tränat med gruppen(fabulous).. fixade lite koreografi till vår audition som kommer vara nästa tisdag på svänghjulet kl 17.00, som det ser ut nu iaf! =) nu ska jag gå och fixa o trixa lite .. sovmorgon imorron sen dans all day (Y)

kolla på de här sötisarna dååååe ♥ nöjda glada & nyinflyttade!

Kommentarer
Postat av: Sunshine

kolla in min sköna blogg!



iamsunshine.webblogg.se

2009-09-01 @ 23:16:38
URL: http://iamsunshine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0