I'm gonna do what I want

japp, då är skolan igång igen då.. det känns helt okej för vi har verkligen bästa klassen och skönt schema,alla danstjejer,kärlek till er, ska bli skönt att komma in i rutinerna & få umgås med mina närmaste varje dag, nu sitter vi ihop igen hahah!! det är ju de här med om ja ska flytta till sthlm.. väntar på svar så får vi se. Har iaf suttit på expresso house med tjejerna efter skoldagen, snackat skit & planerat lite till hösten :) så taggade är vi.. Ne, allt känns verkligen bra. ikväll ska jag iväg med mamma någonstans!

här är mitt chill schema som det ser ut nu iaf, passar mig eftersom skolan inte är min starkaste sida.
tisdag & torsdag har vi dans.. så sköönt


im out

Kommentarer
Postat av: ronak

Hejhej!

Jag behöver hjälp! Det är så att när man besöker min blogg, så står det att jag har lösenskyddat, fast jag inte har det, man måste trycka på ''x'' typ 4 gånger innan det försvinner, har det hänt dig någon gång? Hur tar man bort det?

Och självklart får du en länkning från min blogg om du lyckas hjälpa mig! :)

Puss / http://pppiggelin.blogg.se

2009-08-18 @ 20:23:02
URL: http://pppiggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0