harge

har precis kommit hem från en skön dag i harge med mamma & lillebror. :* sjukt trött är jag nu, ska ladda inför imorgon, för då börjar Cherie Hampton's summer camp här i örebro.. är  taggad, dansa dansa dansa :D vill ta alla 21 klasser men det fick bli 8 klasser eftersom jag var på bounce förra veckan. Men ja kmr säkert ta ngr extra klasser iaf om jag känner mig rätt xD

lite bilder ifrån dagen.
 
fanta 's the shit.




mamy's tattoo



hahaha mmmm så fint -.- värre i verkligheten, ser ut som ja glömt tagit av mig bikiniöver delen, men skönt med lite färg iaf, eftersom det bara varit fint väder när jag jobbade!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kom slumpvis in på din blogg. vill bara säga att du har jättefin kropp som du ska vara stolt över. du har enligt mig den perfekta kroppen :) ta hand om dig tjejen!

2009-08-13 @ 20:52:55
Postat av: Anonym

oh thanks.. :O sånt är alltid kul att höra!

2009-08-13 @ 21:37:17
Postat av: Josephine

nej fyfan vad avundsjuk jag blir kvinna, kolla din kropp! aaaah!!

2009-08-18 @ 05:44:39
URL: http://josephineqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0