answers

tänkte svara på era frågor nu :) har ni mer är det alltid bara att fråga.


av Olivia

hur mår du egentligen? ...
ungefär samma sak som hände mellan dig o killen hände mig också, vet att de e skit svårt men man kommer över det! men hur är det med dig? bra hoppas jag. och är lite nyfiken, har ni funderat på att bli tism igen eller så? ... kram!

svar; Jo, självklart var det jättejobbigt i början, men jag börjar komma över det. Klart det är svårt att inte ha den man älskar hos sig, men jag klarar mig jättebra själv, och jag mår bara bra.. Man kan inte hänga upp sig på en kille här i livet, jag är istället glad för den tid vi hade tillsammans för den var underbar & ingenting jag ångrar, just nu är jag väldigt nöjd med livet och nej vi har inte funderat på det, det känns bäst såhär. Tackar som frågar :) Kram.

av anonym
hur lång är du och vad väger du?
svar; jag är nog runt 1.60 skulle jag tro har inte riktigt koll, och på min vikt har jag inte heller koll.. väger mig aldrig, för jag är inte så intresserad av det där med vikten.

av anonym
Vad tkr du om dansestet så här långt? vad vill du göra efter studenten? :)
svar; Jag valde verkligen rätt linje, kunde inte blivit bättre. Jag får ju göra det jag älskar mest av allt i skolan;) Har inte riktigt bestämt i detalj, men jag vill ta ett år utomlands för att dansa och sedan söka vidare till någon danshögskola.

av anonym
vem är din bästa vän? :)
svar; jag har många bästa vänner, inte bara en och dom betyder :) 

av: Sanna
Vad hette låten ni dansade till på Entrés vårshow när ni var tigrar eller lejon eller vad ni va?
svar; Den heter Sean Paul - Sweat och det är en remix med who wanna - elephant man också.

av anonym
varför leker du så mycket och kollar ner på andra?
Okej, får jag fråga vad det är jag leker? Nej, jag kollar verkligen inte ner på andra, finns ingen människa som är värd mer än någon annan. Och du som påstår detta kan verkligen inte känna mig!!

av
Du är ju jättesöt, hur sminkar du dig?
svar; Tack, jag brukar sminka mig lite olika. men till vardags då, ibland har jag foundation, och sen ett matt puder över, ibland bara puder som grund. sen lite rouge/solpuder, mascara Loréal Telescopic clean definision. Och ögonskugga från lite olika märken. har ofta någon mörk färg och vitt över för att få en öppnare blick. :)

Postat av: lisa
ska du flytta till sthlm?:)
svar; nej, det ska jag inte.. jag ångrade mig som vanligt -.- men sthlm finns kvar efter gymnasiet som tur är ;)

Postat av:
hur många par skor har du egentligen? :)
svar; hahaha, jag har inte räknat, men jag kan säkert göra ett inlägg om mina skor om det ifinns intresse? jag vet iaf att det är för många för jag är shoeaholic ... lyckas alltid bli kär i några nya.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sjukt snygg blogg och du är jättesöt! :D

2009-08-30 @ 15:19:46
URL: http://layide.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför kollar du så snett på folk? :S enligt dig så kanske du inte menar något illa men tänk på det i framtiden för du ser ut som största ballhetsbarnet när man går förbi dig och det kmr man inte långt med sörru ;)

2009-08-30 @ 17:43:57
Postat av: Anonym

Okej, om DU kanske får den känslan av att det är så, men jag rår tyvärr inte över hur jag ser ut, det är INTE något tillgjort ''jag är bättre än dig'', för jag tänker inte på det, jag har alltid fått höra att jag ser naturligt sur ut och näe det är väl inte kul, och jag kan ju inte gå och smajla bara för att jag inte ska se dryg ut så.. och snacka inte om hur man ser ut, för det är inte utsidan man kommer långt med utan insidan HÖRRU;)

2009-08-30 @ 18:08:54
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Ur Ett Suddigt Perspektiv

Besök min blogg så är du gullig (a)

http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se

2009-08-31 @ 16:03:33
URL: http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se/
Postat av: a n t o n

ungjävel hon har aldrigt och kmr aldrig titta snett på nån hon är en av dom finaste människorna på jorden så hållkäft och lämna min sizz ifred om du inte säger nåt bra!

2009-09-01 @ 20:08:04
URL: http://antonhessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0