28 augusti(natt inlägg)

sorry för den dåliga uppdateringen idag..

dagen började iaf med skola, efter skolan så åkte jag & vickan med lou&em till deras lägenhet på stan (som dom flyttar in till imorgon) den var skitfint, perfekt centralt o allt.. :D Sen gick vi och chillade lite på stan o så tog jag,viktoria och louise bussen till marieberg & där mötte vi upp sara, och senare kom matilda.. jag hittade en tisha,skor och smycken. Och nu kom jag på att jag handlade en tröja och örhängen igår på stan som jag glömt att visa. haha whatever, vi gick där i några timmar sen det sista vi gjorde var att fetta Mcdonalds och lyckades få gratis muffins. när vi skulle ta bussen hem så regnade det som fan & det regnade till och med in i bussen, paraply på bussen -.- fail! Väl inne i stan regnade det ännu mer, ahahah och jag önskar jag hade filmat sara där i regnet alltså xD för kul. aja, vi mötte upp alexandra & sen åkte hon,jag och viktoria hem till mig, film,popcorn,girltalk, chill dag med många skratt så att säga. klockan är 02.00, jag är ensam hemma & jag funderar på att lägga mig snart..  hur var er dag? :)

(mitt i allt detta försökte jag få tag i dig fia) vart tog du vägen? :D


jag & lou i deras nya lägenhet :D 'mtssmtssmtssmtss'


fucking ugly me är i farten

jag och lou


sara & me, vi är normala ja lovar! -.- de regna seriöst in i bussen.


det jag fick med mig hem från m-berg.
- tisha ifrån gina
- nya tygskor
- örhängen ifrån gina
- halsband bikbok

PUSS & G'NIGHT !

Kommentarer
Postat av: Anonym

whata fuck, trodde du hade glömt mig! jag ringde dig förut ju? men fick inget svar!! :p vi måste träffas, vi kan träffas imorgon på dagen en stund! för på kvällen ska jag på maskerad, vill träffa dig ju gumms<3

2009-08-29 @ 02:51:42
URL: http://sophiaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta bort bilden snabbt!!!!!!!!!! allvarligt

2009-08-29 @ 14:47:24
URL: http://viktyria.blogg.se/
Postat av: Bea

Kul att jag vet precis vart lägenheten ligger:D

Linus hade nämligen lägenhet där! hehe

2009-08-30 @ 14:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0