23 augusti

hejsaaan!
var ett tag sen jag skrev, men min helg har varit för chill iaf.. stan med tjejerna i fredags & mys på kvällen hih, och igår på dagen träffade jag tjejerna i stan, och lorena kom hem ifrån sin första vecka i sthlm så vi överaskade henne lite.. som vi saknat henne & kommer göra framöver också. Men vi hamnade på lite olika ställen, mycket värt dag & kväll igår iaf :)  Idag har jag varit på audition, det gick väl helt ok, kände ju att det kunde gått bättre, men det är ju alltid lite nervöst. Efter åkte jag,mamma,syster & lillebror och kollade på våran lägenhet i Örebro, superfin men jag var inte nöjd med mitt rum, skitlitet.. allt annat var perfekt så det får väl överväga. Sen åkte vi vidare och åt på alfredo's & gick en stund på marieberg, fick med mig en svart stickad tröja, hittade lite annat men jag är för snål nu för tiden -.- känner mig trött & snurrig nu & ska vila lite, för imorgon börjar allvaret. i helgen flyttar mina älsklingar in till stan, weeeey !! <3
lite bilder ifrån veckan & helgen.


johanna & jag


stickad tröja(kommer synas hur den ser ut på bilderna under)
kanebo puder , bästa pudret men dyrt. tips till de som vill ha ngt värt pengarna!
kanebo 'svamp'
mascara




white shoes team -.-


ser ut som louise dör av garv, kan stämma :D för kul


hahaha





kisses


Kommentarer
Postat av: a n t o n

love ya shoes :D<3

2009-08-23 @ 20:32:47
URL: http://antonhessel.blogg.se/
Postat av: viktoria

VART ÄR LOLLANS PIERCING?????? eller syns den bara inte? haha

2009-08-23 @ 20:53:05
URL: http://viktyria.blogg.se/
Postat av: louise

love you lou <3

2009-08-23 @ 21:00:01
Postat av: Anonym

sötis anton!



den syns inte bara :D



love yoooou 2 <3

2009-08-23 @ 21:16:27
Postat av: Anonym

hur mycket kostar det och vart kan man köpa det? (:

2009-08-24 @ 09:51:03
Postat av: Anonym

det finns på KICKS & typ parfymeri L och sånna affärer som har lite märken.. det kostar 400:- själva pudret, pad 100:- och ask om man vill ha, det kostar lite extra, men det behövs ju ej :b

2009-08-24 @ 20:48:35
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0