17 augusti

holla
jahapp, imorgon börjar det gammla tråkiga igen... skolan såklart! men har lite planer som jag hoppas på att dom slår in, mer om det när jag vet mer ,häh!

sista dagen på sommarlovet spenderades med johanna,sara,irmz & andrea.. käkade på max, kollade på Ösk - Djurgården och Ösk vann så det var lyckat :D sen tog vi en sista tripp till BK innan jag tog tåget hem.. och jag hade beslutsångest haha, fett ful! Iaf, hur snabbt har inte det här sommarlovet gått, vart tog de vägen hörrni? Har ni haft en lyckad sommar? Känns inte ens som det varit ngn sommar för min del, yeye.. ska bli kul att träffa mina ladiez imorgon, och alla goa folk i klassen. Nu ska jag nog göra mig iordning och sätta på en film & mysa ner mig i sängen.
peace

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja sommarlovet har verkligen gått fort :O förra sommaren kändes som mycket längre. Själv börjar jag skolan imorrn men ska till London den 28e så får lite extra sommarlov ;)

2009-08-18 @ 10:40:50
URL: http://jenniferspetsmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0