wööh

Tisdag, skoldagen gick snabbt :) sen blev det stan någon timma innan vi skulle dansa. köpta mig ett par ljusrosa jeans, LOVE THEM. och ett linne till! sen köpte vi med oss mat ifrån saigon, (såklart -.-, ni kanske lärt er att vi blivit stammisar där på sistone) sen drog vi till centralstation för o träna med gruppen, johanna saknades, men vi fick mycket gjort endå, nu är vi typ klara, vi ska bara mixa ihop låtarna o sådär. feels good!
Dansens dag 29 april, om ni vill se Fabulous!
Själva dansens dag börjar 18.00 och håller på till 22.00 men vi kommer dansa runt typ 20.00-22.00, exakta tider kommer snart.  
nu ska jag ta det lugnt, kanske går och köper cola, är fett sugen & beroende.
peace


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sorry för att jag inte kom idag :(är så himla trött på att vara sjuk! men jag är på bättringsvägen nu :)<3

2009-04-21 @ 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0