tired of this game

skönt väder idag också:)
hade bara en lektion idag, och det var matte i en timma. sen åkte vi upp mot stan, jag,louise,emmelie,viktoria & lorena, vi var tvungna att kolla på ngt museum eftersom att vi får sovmorgon imorgon till kvart över 1, yey, och då äre bara dans, och sen är det påsklooooov! aja,iaf efter museumet gick vi på stan och så, sen åkte jag & louise tillbaka till skolan för båda skulle ha utvecklingsamtal. det jag har bäst i är ju dansen! och sen åkte jag hemmåt med mami, skulle egentligen stannat kvar i stan & sen vänta tills min dans började, men jag struntade i båda eftersom jag har inte världens bästa humör p.g.a en massa, men det tänker jag inte ta här. Imorgon blir det iaf dans,dans och åter dans med fabulous =)
Dance is my number 1, you know it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0