Söndag

som är min & älsklings dag!

igår var det knas... allt fuckade sig igår asså, det är nästan skrattretande. livet var inte på vår sida alls,haha!  Allt p.g.a en liten mix som vi ska dansa till på dansens dag. och nu har vi en mix som är fett keff. help us! ah skönt väder hade vi igår medans jag,johanna & eve sprang runt hela örebro från kl 11 till halv 6 då vi var klara.. men en lite halvbra mix. , vi får skylla oss själva,we messed it up när vi redan hade en grymt bra DJ,sen blev de som det blev!  men det är ju dansen som räknas, så får hoppas ni gillart :) 29 april nu på onsdag dansar vi (FabulouS) runt kl 19.15 på tullängen på dansens dag! Ser fram emot det. Kommer också att dansa modern & ragga med skolan.
 
iaf när vi blev klara igår så väntade jag på bby tills han kom upp på stan, så tog vi tåget hem till mig, vi gjorde potatisgratäng & lövbiff tills oss själva.. och vi somnade inte förns 4 halv 5 inatt. vaknade endå förvånande tidigt vid 11 imorse, gick upp och åt frukost, sen la vi oss på sängen igen. älskar det på söndagar!
han har nyss åkt hem och jag ska fixa mig & sen kolla på någon film och somna till. är riktigt trött så vill somna tidigt, för imorgon blir det dans hela dagen, först i skolan, sen med gruppen!
peace ya'll

you're the best thing in my life
without you it just ain't right


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0