put my number in your phone

igår efter risbergskas vårkonsert mötte jag min älskling vid södra station,tog vi tåget hem till mig vid 10 och kollade på The Beach som gick på tv, det var mysigt som alltid, och idag har vi bara chillat mesta dels i sängen :* vi har bara gått upp för o duschat och för att ta någonting att äta, så mysigt har det varit<3 nu har han nyss dragit hem med senaste bussen som går 21.35? JÄTTESENT, jävla kumla!! -.- han var tvungen att dra eftersom att han har match imorgon. saknar honom redan, är så obeskrivligt kär i honom! ' men, nu ska jag göra ännu mer popcorn och slänga på en film.



underbaraste i min säng :*


bilder ifrån workshopen den 13 april.

workshop med cherie 13, jag i rosa!

jag i lila!






Kommentarer
Postat av: ida

vad roligt det ser ut :)

2009-04-20 @ 14:13:50
URL: http://mrsidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0