påsk

fortfarande förkyld as hell :( inte roligt alls. Men imorgon bär det av mot sthlm iaf, ingen förkylning kan stoppa mig inte, haha. Det kommer bli fett chill, åker runt 10 imorgon, sen ska vi till lägenhet chilla & göra oss iordning, sen drar vi väl till fryshuset ganska tidigt för o hjälpa till, men vi chillar mest och har kul tills insläppet, =) Hörde att det skulle bli 20 grader imorgon? känns som att sommaren snart är här, hoppas på det iaf. På söndag blir det bara chill, kanske träffar någrah kompisar i sthlm o sådär. Sen på måndag åker vi direkt till V-ås & dansar som sagt. gör det med kärlek!!
ikväll ska jag äntligen få träffa min älskling också, ska packa och göra mig klar, sen blir det lite påskmat eftersom jag inte är hemma imorgon, och sen åker jag in & möter mi love, och så sover jag där inatt.
hörs på måndag kväll eller later..
puss på er, peeeace!



Kommentarer
Postat av: luise

fett snyggt kort loouuuu : D <33

2009-04-10 @ 18:21:13
URL: http://llouiseg.blogg.se/
Postat av: Tha street

Krya på dig <3

2009-04-11 @ 11:28:04
Postat av: Minaa

Men me gusta din header haha =) Allt bra ?

2009-04-14 @ 11:24:33
URL: http://clumpsyminaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0