onsdag

hey ya'll. har inte skrivit på ett tag,föör skönt med lov iaf. jag har varit med min älskling & mina homies, har dansat med gruppen också, igår höll vi på och klura ut några tunga grejer vi ska göra, måste erkänna att vi är för skööna, haha! men vi kan inte riktigt bestämma oss vad vi ska ha, kommer alltid upp ngt nytt! Men lovar att det blir grymt. Och måste bara säga att det är vi, tillsammans med eve som gör koreografierna o allt jobb! :) så att ingen tror att vi bara får koreografier och sen kör dom...
är skit förkyld nu också, det behövdes juuu!? nej!! o saknar sammi massaa. och på lördag åker jag,louise& emmelie upp till sthlm och är sover kvar där tills måndag, chill huh, vi ska 'jobba' på the wave, vi går runt och är söta & dansar, och behandlas som VIP's haha! (synd att inte vik är med):. så drar vi på workshop i västerås på måndag morgon, dans dans dans, u gotta love it.
<3 peace

Kommentarer
Postat av: L O U I C E

svar: vet faktiskt inte,hittar dom inte :b

2009-04-09 @ 14:44:36
URL: http://louiccea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0