hola

dagen har varit galet braaa! hade sovmorgon till kvart över 1, och då hade vi bara dans och sen slutade vi för dagen & påsklov gör allt bara ännu bättre, det behövs sååå! vi stannade kvar och dansade med fabulous, vi kom låångt idag, mycket slit av oss alla. thats good! sen drog jag & LG för att äta, efter drog jag till min efterlängtade bebis<3  saknat honom!! tillslut blev klockan mycket, och jag var tvungen o ta sista tåget hem eftersom han har match imorgon:( Och mina tjejer kommer till mig imorgon redan kl 12, EM & LOU, vi ska chilla hela dagen, sen framåt kvällen ska vi börja göra oss iordning, tagga, sen in på förfest with some ladies, och sen vidare till schools out! American Style, glöm inte bort de. ;)
PUSS/ louiz

Kommentarer
Postat av: Anonym

it's not american style

2009-04-04 @ 14:43:01
URL: http://annabohmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0