HATER*S!

finns det fullt av i örebro, vad gör vi med dom.. vi kastar dom ja!
'vissa' ska gå runt o snacka en massa NÄR dom inte känner en, att man är dryg o.s.v, en fråga bara, känner du mig? om du gör det, då kan du snacka! man ska tänka på det innan man öppnar munnen, jag kan säga att jag inte är det minsta dryg, är en riktigt go o glad tjej om jag ska vara ärlig, men kan uppfattas som dryg & det har jag alltid upplevts som. men om någon inte visar respekt mot mig gör jag inte det heller. så enkelt är det :) orkar egentligen inte lägga energi på det,  ville bara säga det så alla har det klart för sig. just so you know.. stop bein' a hater.


nog om det. Idag gick skolan skitsnabbt, jag & viktoria ledde dansklass på idrotten för hela klassen sista lektionen, efter drog jag,emmelie&louise till svänghjulet och väntade in eve och johanna, vi stegade igenom allt mest, för vi har inte fått våran mix!! det är knas nu. efter drog jag,johanna&eve och köpte mat och satte oss ute i solen på våghustorget som några luffare och åt, det var mysigt. sen gick vi runt på stan i någon timma innan raggan började för mig och johanna. och nu sitter jag här, helt slut men endå pigg:D nationella i engelska A imorgon, det ska nog gå bra hoppas jag! är mer orolig för matten, den kan ju bara ta sig någonstans ÅH!!
ha det så bra. pusss

Kommentarer
Postat av: ida

fan vad bra skrivet! folk, spec örebroare tror så jäkla mkt hela tiden. så störande.. men iallafall bra skrivet :D

2009-04-28 @ 11:51:27
URL: http://idawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0