Elevator

hey, skolan var chill. dansen in school var helt okej:) och jag försökte dansa så mycket som det gick, p.g.a min 'skada' i hälen som jag började känna av i söndags, men den har bara blivit värre & idag är den som värst, tror det är typ överbelastning, gör skit ont när jag går iaf, typ som att det ekar i foten, svårt o förklara så nog om det.
efter skolan blev det stan med louise,lorena & johanna, åt på BK, det var längesen... sen vidare och kolla på hoodies som vi ska dansa i på dansens dag, vi ska designa själva på dom, men får se om vi hinner till 29 april. sen taggade jag till sammi, vi gick för & hämta biljetterna till Bounce Caution som vi ska på den 30 april, men det var någe knas med bokningen... chillade hos honom ett tag och nu har jag precis kommit hem, skönt o vara hemma. har inte sovit hemma på jag vet inte hur länge? och om, så har jag inte sovit ensam.. :P

imorgon blir det exakt samma dag i skolan som det var idag, och efter träning med dansgruppen. så hoppas min lilla 'skada' går över snabbt, ja orkar inte!!
ska lägga mig och lyssna på musik, skulle behöva plugga men jag är som jag är! 8-)
pusss L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0