1 april

hey yall.
1 april, ingen har lyckats lura mig iaf,någon
som lurat er, eller har ni lurat någon, berätta?

jag kom precis hem ifrån skolan,sitter och äter ben & jerry's och kollar på vänner, idag tänkte jag ha en sån här dag där jag verkligen inte gör någonting, fast jag funderar på att gå och sola senare men... Förövrigt älskar jag dagens väder, det måste hålla sig såhär. Och me n' my girls är taggade till lördag, american style är temat ..  ja, vi kommer såklart följa det, men det finns ju så många olika stilar där med som här?:) Snart äre påsklov och fatta vad sköööönt. vi kanske ska upp till sthlm och bo där några dagar, party hardy! ;) fick nyss ett erbjudande om att uppträda på arvika festivalen? är det en stor festval, någon som vet? tell me..
over and out, peace


satt ute i solen efter maten, det värmde!! för skönt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja arvika festivalen är stort! Folk från hela sverige kommer jo dit.

2009-04-01 @ 16:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0