new week

veckan börjar bra, för det var första gången jag inte var trött på en Måndag,
jag brukar inte orka någonting, och vi har dans hela måndagarna i skolan
så då äre bra om man är vaken också! skön dag, dansen gick bra, jazz & modern hehehe
slutade 14.00 drog hem & fick lite saker gjorda, sen har jag bara chillat hela dagen
har tänkt att gå & sola också för & fräscha upp färgen lite(all färg har försvunnit ifrån tunisien)
inte så konstigt eftersom att det var 2 månader sen jag kom hem, så snabbt det går!
vill ha värme.. sverige?
juste jag ska få ny mobil på torsd.  så just nu försöker jag
välja mellan en Iphone 3G eller en LG KC910, både är touch såklart. men är inne på LG: nu iaf!
puss :*


 

<3<3<3 Cb, 23 januari <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0