new mobile


dagen idag har gått snabbt, hade sovmorgon till kl 11 så det var skönt :)
äckelmatte men vår söta lilla tant till lärare, vet inte om jag ska kalla henne
söt för hon är raka motsatsen, alltså she's the devil!
slutade iaf klockan två, då drog jag upp på stan & köpte mig ny mobil and some new headphones ;)
dansen idag är inställd, jag var för taggad idag, ska träna lite hemma istället!
ccya, puss :*


              
 det blev LG.s flashiga touchs mobil
med 8 megapixels kamera. riktigt nöjd :D

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va nice

2008-11-20 @ 17:04:26
Postat av: louisecederstrand.blogg.se

NICE :D

2008-11-20 @ 19:59:54
Postat av: mia

Jag vet att du använder dig av creatinwax.. tycker du att det sliter mycket på håret? För jag funderar på att testa det, men är jätte osäker just för att jag absolut inte vill slitna på mitt hår då jag försöker att spara ut det långt:) svara gärna i min blogg

2009-10-27 @ 23:57:22
URL: http://miaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0