dancehall torsdag

har inte upptaderat bloggen sen i tisdags så nu tänkte jag göra det :)

i går efter skolan, drog jag, louise, emmelie, lorena, johanna & sara iväg och åt på Gröna grodan, satt där o chillade och snackade ett tag, och sen drog vi iväg till varberga och skulle träna med vårat nystartade (streetdancecrew) fo'real, allt är inte på sin plats än, men vi vet att det kommer bli grymt när vi har fixat allting och bestämt vilka som är med! vi gör det för att vi älskar att dansa, och dansar för att ha kul.

idag är vi lediga ifrån skolan, så jag vaknade för nån timma sen vid halv 12, verkligen skönt, har suttit och beställt kläder som vanligt, jag & kläder är farligt, jag måste skaffa mig ett jobb snart så jag slipper tigga av my parents all the time :*
ikväll är det dancehall time, då får jag träffa tjejorna & det är den enda "riktiga" dans som finns här i Örebro, resten sucks mest av allt. om man ska dansa riktig street, ta klasser i västerås/sthlm. puss :*




Kommentarer
Postat av: saraQ

dt är fan sant, det är bara ragga som jag har gått på i örebro som är kul. annars är det västerås/stockholm som gäller! :) you go girl

2008-11-27 @ 13:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0