chillfredag

tyckte att det var dags för mig och skaffa
en blogg som alla andra, and so I did :)

äntligen helg. det har varit något hela tiden den här veckan, mycket dans också.
och jag känner mig trött hela tiden och det är inte bra om man
ska få någonting gjort. även fast det är mest chill i skolan och inte
så mycket plugg,känns allvarligt inte som att vi pluggat något den här terminen,
fast det kommer nog kännas snart,  för nästa vecka har vi prov.
så skönt att jag har er tjejer i skolan, you make my days.
vi har iaf haft streetvecka i skolan, så vi körde lite äldre streetstilar,
Hype & Locking med Ilan(floorfiller), känns bra o
köra något annat i skolan än bara jazz,modern & balett!
nej ska inte slösa min tid mer, för nu ska jag dra iväg till
louise och chilla, och senare kommer sammi :)

xoxo



en dag när emmelie,jag och lollan kom nästan exakt likadana till skolan,
men är det inne med Ugg's så äre. det roliga var att vi märkte det efter
att nästan halva dagen gått!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi cute outfits vaaa, men kanske lite lika ;)

älskar dig babe

2008-11-08 @ 12:01:53
URL: http://idaosterberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha kanske lite lika;)

älskar dig gumman!

2008-11-08 @ 15:07:11
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0