torsdag

hello theeeeere ya'll!
idag har det varit en skitbra daaaag rent ut sagt, till skillnad från igår :D är dans sugen som jag inte varit på länge, när man dansar så mycket som jag gjort så kan man tappa lusten ibland, men så är det, jag kommer alltid att hålla på med dans!!

det var avslutning(öppet hus) idag för dansen, tråkigt men bara att tagga till nästa termin. DET ÄR JU SNART JULLOV! SÅ SKÖNT. imorgon ska vi dansa någon samba salsa i skolan tror jag. that's hot, haha. så vi ska vara lite extra fina. aja, köpte mig nya lacktights idag. stan med vickan en stund innan dansen.
och jag sålde två av mina adidas(chile) tröjor, 900:- fick ja för dom båda. helt okeJ för att ena var det hål i & dom var ju använda!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0