onsdag

dagen börjar med att jag försover mig, så jag fick skjuts till skolan, hade idrott, håltimma i två timmar, tänke gå upp och sova hos sammi men han fatta inte vad jag sa eftersom han själv låg o sov så då chillade jag kvar i skolan, hade matte, sen kom han olle waller och snacka, haha endel kul frågor, det var slut vid halv 3 sen ringde Amme ifrån the wave, han berättade lite inför helgen, då vi drar upp till sthlm för att 'jobba' där, som väninna, fjärde gången för mig.
the wave är sthlm's största disco / fest,
för dom som inte vet. bara att fråga om ni vill veta mer. jag tar in de närmaste på VIP ;)

imorgon är det Öppet hus på Risbergska 17 - 21!
vi ska dansa locking & hype. haha

ska dra till louise nuu,
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0