fredag, igår & idag

då får jag väl berätta hur min början på lovet har varit dåå

fredag; sov ut, det var skönt, sen blev det stan med viktoria, en del bra saker hittade jag mig :) men inga julklappar inte... sen var det meningen att vi skulle på en fest, men det blev inte så eftersom allt krångla sig för mig den dagen så orkade inte för mitt humör. haha, så jag var hos sammi den kvällen.

igår; var hos frisörsalongen för att färga min 'utväxt' , sen blev det dansträning en stund, sen raka vägen hem och fixa inför partyy, schools out! det var verkligen en värd kväll ;D mkt daans!  tack alla som jag var med där <3

idag; då kom vi till idag då, spenderades som en vanlig söndag, chillat framför tv;n hela dagen i väntan på att baby skulle komma hem till mig efter sin träning. o det är lika mysigt som alltidddd<3


my girl angie och jag , partypeople where u at

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0