Fredag

shit,veckorna flyger iväg..
idag var det sovmorgon, så skönt, åkte kl 10 iväg och kollade på en "Dansupplevelse" på konserthuset, det var en esogrej med skolan. verkligen värt! sen fick vi åka hem, så nu sitter jag här. när jag kommer in ligger mina byxer' hemma som jag skickat efter för ett tag sen. och såhär ser dom ut =)
Adidas Missy Elliot Respect Me


imorgon blir det sthlm, shoppa först såklart, sedan fryshuset.  ikväll ska jag få träffa sammi. så det blir en bra helg. alltså livet känns så bra just nuu ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett nice, var är dom köpta?:

2008-12-05 @ 13:42:35
Postat av: emma

haha va bra att min bild kunde påminna dig då :D

2008-12-05 @ 15:53:19
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0