dans dans

helluu, har inte uppdaterat efter julafton. men det blev en bra, och nöjd med det jag fick :D pengar, pengar ( blev 3000:- ) + presentkort som jag alltid behöver & andra bra smågrejor.  i torsdags blev det bio & chill med sammi, och igår blev det marieberg med louise, och sen stress och in & dansa för Cherie hampton, uuunderbart!  hon är bäst! det är hennes winter camp som 'pågår' så det blir dans 5 dagar i sträck för mig! fre - tisd. sen äre nyår, tagga =) hoppas bara att min klänning hinner komma, jag & vickan var lite sena och beställde dagen innan jul. haha!
 gick inte o lägga in bild på den, fixar det sen. idag var den dans klockan 10 på morgonen, sov inte så mkt inatt, så när jag kom hem dog jag i min säng. och nu väntar jag på min baby <33

den här är snart min iaf :) love it.
  
& jag vill ha
dom här adidasbyxorna,  har
i andra färger, men just den här färgen finns inte nånstans!
  
och skorna är helt okej också, kanske inte just dom,
 men något i den stilen:p

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt cool stil

2008-12-27 @ 17:52:04
Postat av: Louise

thanks !

2008-12-27 @ 18:04:08
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: minna

you can send the page where the shoes are on? please :)

2008-12-27 @ 22:52:14
Postat av: ????????

VEM ÄR DIN BABY

2009-06-03 @ 15:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0